Uniformiteit over 15 verschillende talen

Fix ALL® is de meest universeel bruikbare lijmkit in de markt. Hun producten worden gebruikt voor afdichten en monteren van allerlei verschillende bouwmaterialen op alle ondergronden en in alle omstandigheden.
Voor Fix ALL® ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke admin waar ze hun productgamma per land kunnen beheren. Zo kunnen ze vanuit www.fixall.eu doorlinken naar alle andere websites, zonder dat ze moeten inboeten aan uniformiteit.

Ontdek de site
Ontdek de community

Wat wij doen
  • Social
  • SEO/SEA
  • Design
  • Development
fixall homepage

Een community van hobbyisten tot specialisten
In 12 talen

Fix All (T-Rex voor de Spaanse en Portugese vrienden), opgericht in 1966, is na al die jaren een vaste waarde geworden op de markt van chemische bouwspecialiteiten. Praktisch overal waar je gaat en staat in de bouw- en kluswereld kom je deze lijmkit tegen doordat Soudal in maar liefst 130 landen actief is. Het kleine, Kempisch bedrijf is dus snel uitgegroeid tot een internationaal merk waarbij hun marketing steeds belangrijker werd voor hun aanwezigheid op de (ruime) markt.

All you need is

Fix All/T-rex en een sterke social media strategie om je op de digitale markt te plaatsen! Soudal zorgt zonder twijfel voor het eerste en wij, wij nemen maar al te graag hun social media onder onze vleugels. Een gezonde mix aan DIY’s, bouwblunders en de maandelijkse kalenderposts verschijnen de revue op hun Facebookpagina in maar liefst 15 (!) talen. Een trouwe, mannelijke community van hobbyisten tot specialisten in het vak, die uitbreidt!

Ontdek de community

Product-first design

Voor de klant is het uitermate van belang dat hun product voorop staat, liefst zo opvallend mogelijk. Dus het beheren van hun productgamma was de key om een nieuwe website te lanceren. Maar omdat een website voor ons méér is dan een schap in de winkel, zijn we samen met de klant op zoek gegaan naar wat er nog voor hun belangrijk is.

Ieder Fix ALL®-product heeft zijn unieke USP’s, eigenschappen én toepassingen. Dus naast het tonen van het productgamma, was het tonen van al deze elementen ook belangrijk. Achterliggend wil de klant zo inspelen op de steeds vernieuwende markt en hun concurrenten zo proberen voor te zijn.

Fix ALL®
Fix ALL®

Van een universeel tot landafhankelijk productgamma

Nadat de eerste producten werden ingevuld voor de Belgische markt, werd het al snel duidelijk dat ze het systeem ook wilden gebruiken voor andere markten. Maar omdat iedere markt zijn eigen productgamma heeft, zo verkopen ze bvb in Polen geen Fix ALL® High Tack, mag een product niet gewoon vertaalbaar zijn.

Vond je deze case interessant?
Dan vind je vast en zeker deze cases ook de moeite!

Think Tomorrow. Digital Marketing Agency
© 2018 Made with ♡ in Herentals.