Alles wat we doen en maken, maken we met heel veel liefde. We leggen liefde in elke Facebook post, elk zinnetje dat we schrijven in onze copywriting, elke afbeelding die we maken, elke webpagina die we opbouwen…

Als liefde een sleutelwoord is, willen we dat ook doortrekken in onze aanpak van projecten en opdrachtgevers. Daarom willen we niet elke keer opnieuw veranderen, maar kiezen we voor een traject waarbij we steeds streven naar een beter product of betere dienstverlening.

De juiste strategie


Wij kiezen niet voor een MVP, een Minimum Viable Product. Wij gaan verder dan gewoon ‘goed genoeg’ en streven altijd naar het állerbeste.

Het probleem met een MVP is dat je de focus legt op het technische aspect:

  • Je product voldoet net aan dat wat de opdrachtgever gevraagd heeft.

  • Het bevat precies alle elementen die nodig zijn om het goed te laten functioneren.


Door te kiezen voor deze strategie, verlies je het business aspect uit het oog. Daarom streven wij in al onze opdrachten naar naar een MLP, een Minimum Loveable Product. In tegenstelling tot een MVP houdt een MLP rekening met de business van je opdrachtgever. Een MLP is niet wat de opdrachtgever vraagt, maar wat de opdrachtgever nodig heeft.

M

Kiezen voor evolutie


Bij Think Tomorrow willen we graag mét onze klanten groeien. We kiezen dan ook resoluut voor evolutie in plaats van voor verandering. Kleine stapjes zorgen voor een continue groei en verbetering van onze dienstverlening. Het geheim zit hem in iets bouwen waarmee jij als klant van start kan gaan. Langdurig opbouwen naar een apocalyptisch resultaat is soms nefast voor je business.

Zijn we koppig? Misschien wel. Maar wel altijd met het oog op de business werking van onze opdrachtgevers. We kiezen vanaf stap één voor een MLP en komen dan in een evolutie terecht waar we steeds streven naar een betere versie.

UX

Tijd is onze bondgenoot


PaardCreatie vraagt tijd. Een liefdevol product maken, doe je niet in 1, 2, 3. Snelheid is dan ook nefast om echt iets mooi, kwalitatief en doordacht te boetseren.

Onze voorbeelden van een liefdevol product zijn een webapp waar je als opdrachtgever graag mee werkt, een website waar je klant aangenaam informatie terugvindt, een social media post waar je jezelf helemaal in kan vinden of een design dat perfect jouw gedachten weerspiegelt.

Conclusie: wij denken graag op korte termijn om iets eenvoudig, werkend en vooral liefdevol te maken. Deze 3 voorwaarden moeten voldaan zijn.