Eind 2011 kreeg Think Tomorrow de vraag van adidas eyewear Benelux om een campagne op te zetten om hun merk en producten sterker te positioneren op social media. Deze maand gaat de Mont Blanc Xpedition dan ook van start.

Het idee is eenvoudig. Een fotowedstrijd met een spectaculaire prijs. Het concept is gebaseerd op de baseline van adidas eyewear "See better, be better". We wouden deze baseline omzetten naar de praktijk. En wees eerlijk: waar kan je beter zien en je meer voldaan voelen dan op het hoogste punt van West-Europa, nl. de top van de Mont Blanc? Het uitgangspunt van de campagne was geboren. We laten de winnaar de Mont Blanc beklimmen en het resultaat van "see better, be better" zelf ervaren.

Om de campagne extra kracht bij te zetten, schakelden we Travelcoop in. Zij kunnen deze expeditie uitstippelen en de winnaar begeleiden in deze uitdaging.

Om maximaal het virale aspect aan te moedigen, maken we connectie met Facebook. Want je deelname delen en je vrienden aanzetten om te stemmen, geeft meer kans op winst. Verder adverteren we gericht op het sociale netwerk voor een maximaal bereik.

Bekijk de campagnewebsite alvast op:  www.montblancxpedition.be